15 Ağustos 2012 Çarşamba

""Ben geldim gonul dostlarim""

Merhaba gonul dostlarim degerli izleyenlerim ,,uzun zamandir gorusemedik nasilsiniz ,umarim hepiniz iyisinizdir sizleri cok ozledim hepinize kucak dolsusu sevgiler selamlar yolluyorum gorusmek dilegiyle . Sizlere cok seveceginiz nefis bir tarifle bloguma basliyorum . Kremali Sigara Boregi: Malzemeler ; 5.adet hazir yufka . 5.bardak sut, 5,kasik un 1/2, su bardagi seker., 1,yumarta . 1,paket,lebne peyniri, 1,paket,putra seker. 1.1/2,su bardagi sivi yag. Yapilisi: Bir tencereye sut,un ,koyup muhallebi olana dek kisik ateste pisiriniz , icerisine 1 yumurta kirip karistiriniz, lebne peynirini de ilave edip muhallebiye katarak iyice karistiriniz,sogumasi icin bir yere bir santim kalinliginda dokup iyice sogumasini bekleyiniz, 5 tane yufkayi 4 esit parcaya keserek ,,her parcasiniz icerisine sogumus muhallebiden koyarak sigara seklinde sariniz ucunu su ile hafif islatiniz,islem bitince ,,,Bir tavaya sivi yagi koyunuz, sigara boreklerimizi kizartim bir baska yere pecete koyup uzerine fazla yagini aliniz,,uzerine putra sekerini koyunuz biraz soguyunca servis yapilarak afiyetle yiyebilirsiniz ,,,Not,,,denemenizi tavsiye ederim cok nefis bir tatli oluyor ,,herkese hayirli bol bereketli sofralar dilerim sevgiler:))

Hiç yorum yok: