25 Eylül 2010 Cumartesi

""Mezgit Filett Lalangı ""

MEZGIT FILET LALANGI""
MALZEMELER;
1-Paket mezgit fillet.
1-Bardak un.
Biraz tuz.
Biraz karabiber.
Biraz pul biber.
Biraz su .
1-1/2  veya 2 -Bardak kizartmak icin sivi yag.
Yapilisi;
Mezgit fillet baliklari guzelce yikayiniz.istediginiz buyuklukte kesiniz uzerine biraz tuz serpin.
Unu derin bir kabin icerisine koyunuz biraz karabiber,biraz pul biber,biraz tuz koyup unu karistiriniz ,un karisiminin icerisine su ilave ederek lokma yapar gibi karistiriniz cok da yumusak olmasin.baliklarimizin uzerine yapisin.Kestigimin baliklarimizi yaptigimiz un karisimini icerisine koyup iki tarafini hamura batirip  Bir tavada isinmis yagda  kizartalim. Bir tabagini icerisine iki kat kagit pecete koyalim kizaran baliklarimizi uzerine koyalim fazla yagi alsin.Baliklarimizin yenmeye hazir arkadaslar hepinize afiyet seker olsun .Denemenizi tavsiye ediyorum arkadaslar hepinize mutlu bir hafta sonu gecirmenizi diliyorum sevgiler.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Balık dedilermi hiç hayır demem her hafta mutlaka balık menüm vardır.
Tabağın harika görünüyor ellerine sağlık.Alıp kaçabilirmiyim:))
Afiyet şeker olsun.Güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler..

huuuubakbi dedi ki...

ablacim iyi hafta sonları diliyorum eline saglik

maria dedi ki...

draga yaseminlerim
mancarea este foarte buna
vreau si eu
te rog
noapte buna
duminica placuta
cu drag
mari

Magia da Inês dedi ki...

♥ Olá, amiga!
Passei para conhecer seu cantinho... e encontrei essa receita maravilhosa!!!♥♥
Seu blog está lindo, organizado e agradável...♥
Você é muito talentosa.
Boa semana!♥
Beijinhos.
♥Itabira
Brasil♥♥

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerinize sağlık :)
İyi geceler...

Bayram Kombesi dedi ki...

mezgit benim en sevdigim baliklardansir. Ellerine saglik cok guzel gorunuyor. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile, izlemeye aliyorum, sevgiler.