28 Aralık 2009 Pazartesi

"""Kandil Simidi Tuzlu Kurabiye"""

""Kandil Simidi"""
""Tuzlu Kurabiye"""
Malzemeler;
125-gr,sanayag.
1-Su Bardagi Sivi Yag.
1- Cay Bardagi Yogurt.
1- Tatli Kasigi Tuz.
1- Tatli Kasigi Seker.
5-Bardak Un.
1-Kahve fincani susam.
2-Yumurta Sarisi ( Beyazi Uzerine Surulecek )
"""Yapilisi""
Once malzemeler karisacak ondan sonra un yavas yavas konacak kulak memesi yumusakliginda hamur yapilacak sonra ,15 dakika dinlendirin.
Sonra ninik parcalar koparip sekil verilip yaglanmis tepsiye dizilir uzerine iyice mikserle beyazi cirpiniz ve kurabiyelerin uzerine firca ile surunuz uzerine susam serpiniz ,20-ndakika 175,derece isida firnda pisiriniz .
firindan cikarip sagumaya birakiniz sonra ikram edebilirsiniz cocuklarinizin cok begenecegi bu tuzlu kurabiye ben cok severek yapiyorum sizlerinde deneyebilirsiniz arkadaslar hepinize afiyet seker olsun sevgiler.....

2 yorum:

arzununhobileri dedi ki...

merhabalar ablacım.nasılsın?inşallah iyisindir.ben de az önce pc başına oturdum.çocuklardan sıra gelmiyor vallahi...şablonları sormuşsun benim sana verdiğim adres vardıya hani lila lı şablon falan beğenmiştin. ordan aldım ben de burdan:

http://fondossholy.blogspot.com/

çok güzel şablonlar var orda.ha bu arada benim yaptıklarımı beğenmene sevindim.bunun için fotoğraf promı indiriyorsun netten.sonra malzemeler için scraplar indirmek gerek.scraplarda arkaplan resimleri kuş,çiçek ,kurdele ,kalp vs gibi şeyler var.onlarla yapılıyor...
be de çok bilmiyorum inan ki işte yağabildiğim kadar...
neyse şimdilik bu kadar ablacım.sormak istediğin ne olursa ama ne olursa çekinme.benim msn arızalı açılıp bir dakika bile sürmeden hemen kapanıyor.aslında format attırmak lazım ancak bir sürü şey var pcde.

online konuşmak için edanın forumu güzel geçen girdim orda bir arkadaşla yazıştık.eğer istersen ordan online yazışırız.

bu arada yeni haftanız sağlıklı, mutlu ve bereketli geçsin güzel ablam.öpüyorum kocaman.kucak dolusu sevgilerimle...

htttp://belguzarannne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın hıdı sevenlere guzel görünüyor yenı yılın sans bereket sağlık getırmesı dıleğiyle