14 Aralık 2011 Çarşamba

""Elmali Kurabiye Nefissss""

""Elmali Kurabiye "'
 MALZEMESI,
250.GR.SANA YAG,,
 2-YUMURTA.
 3-1/2,BARDAK UN
1-PAKET KABARTMA TOZU.
 1-PAKET VANILYA.
 2-CORBA KASIGI TOZ SEKER.
 ic malzeme.
 3-CORBA KASIK TOZ SEKER,
 3-TANE RENDELENMIS ELMA.
 1-CAY KASIGI YENI BAHAR .
 YAPILISI:
 Buyuk bir kabin icine 3 ,1/2,cuk bardak unu 250.gr sana yagini 3, corba kasik toz sekeri,2, yumurtayi karistiarak malzemeleri kulak memesi kivaminda hamur haline yogurunuz,,15,dakika pecete ortup uzerini bekletiniz,diyer yandan elmalari soyup rendenin kalin tarafiyla rendeleyiniz icerisine yenibahar,ve ,3,kasik seker koyarak karistiriniz,,hamur kivamina gelince,,kucuk parcalara,kopararak avuc icinde acarak icerisine 1 buyuk kasik elma karisimi koyarak kapatiniz,kapatilan kisim ust tarafa dogru tepsiye diziniz, siniye asla yag surmeyiniz,,,,160 veya 180 derece isitilmis firinda pembelesinceye kadar pisiriniz,,,pistikten sonra uzerine toz seker beleyiniz,,sogutulduktan sonra servis yapilarak,afiyetle yiyebilirsiniz,dilerim begenirsiniz arkadaslar,,benim cok begeniyorum misafirlerinize de severek ikram edebilirsiniz hepinize afiyet seker hayirli aksamlar dilerim sevgilermi biraktim:))

3 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Pişti olmuşuz. İkimizde de elmalı kurabiye var. Miss gibi kokuyu takip ederek seni buldum. Mutfaktaki o koku beni mest ediyor.
Sevgiyle kal.

Arzu'nun hobileri dedi ki...

mmmm,çok severim, ellerine sağlık ablacım.

Marifetane hobi dedi ki...

ellerine sağlık canım benim bayılırım elmalı kurabiyeye..Bende seni çekilişime davet etmeye geldim katılımını bekliyorum sevgiler.