16 Aralık 2009 Çarşamba

""Sammali Tatlisi""""



MALZEMESI;
3-Bardak irmik
1-1/2-Bardak seker
1-1/2Bardak Sut
1-Paket mezdeki
Biraz Tahin
1-bardak yogurt,
2-Kasik karbonat,
Serbeti icin -2-Bardak seker
3-Bardak su ,biraz gul suyu,ve biraz limon ,,
YAPILISI ;
Bir kabin icerisine 3-bardak irmik ,1-1/2.bardak sekeri 2.yemek kasigi karbonati,1,paket dovulmus mezdekiyi .karistiriniz,icerisine,1-1/2 cuk bardak sutu ilave ediniz,ve iyice karistiriniz,,bir siniyin altina ince tahin surunuz ,karisimi sininin icerisine yayiniz,,,8,saat beklettikten sonra uzerine yogurt surunuz,,isinmis firinda ,160 derecede pisiriniz,,,2-bardak sekerle ,3 bardak suyu kaynatip sogutunuz,,,iyice kizarmis sammalinizi firindan cikarinca serbetini uzerine dokunuz,,soguduktan sonra servis yapabilirsiniz,dilerim begenirsiniz arkadaslar ,ben daima yapiyorum sizlerde deneyiniz begeneceginizden eminin ,sevgiler yaseminlerim,,,

3 yorum:

ahsen58 dedi ki...

merhaba canım tatlın süperrr görünüyor ellerine sağlık dayanamayıp tabağı alıp gidiyorum

asosh dedi ki...

yaa eline sağlıkkk canım çekti şimdi görüyormusun? eline sağlık canımmm

Arzu'nun hobileri dedi ki...

merhaba ablacım.ellerine sağlık .eminim çok lezzetli olmuştur.iyi geceler diliyorum.kocaman öpüyorum.sevgilerimle...